Pages

Christmas crafts








De aici.
"How easy and creative can  pasta be!" se citeste cu niste note de subsol:
- E nevoie de un pistol cu lipici cald, pastele nu se lipesc nici de spaima cu altceva. La Bricostore si Carrefour cele mai ieftine glue-gun-uri sunt 70-80 de lei; eu am luat din piata unul cu 20 de lei + 2 lei un bat de silicon. Cred ca imi vor ajunge pentru cca 4 craciunuri.
- Pennele nu sunt egale intre ele. Pentru stelute coerente, pastele trebuie alese pe lungimi.
- Cele in forma de scoica se lipesc greu si se dezlipesc, cum altfel?, foarte usor.
- Cele in forma de spirala nu se lipesc punct :D.
- Rezultatul are o greutate considerabila, deci cred ca trebuie folosite crengile de langa trunchiul bradului, daca stelutele ajung chiar ornamente de pom.
- Vopseaua argintie pe care am folosit-o noi are o nuanta uratica de gri, accentuata de culoarea initiala a pastelor. S-a inveselit usor de la sclipiciul de deasupra, dar nu destul pentru gustul meu.
- Zonele de lipeala arata destul de urat si trebuie mascate cu ceva.
Enjoy!

btemplates

0 comments:

Trimiteți un comentariu