Pages

leapsa cu 5

Gata, acum ca am terminat cu pozele din vacanta, sa trecem la lucruri serioase.
Imi place leapsa de la MoniQ, nu numai ca la ea (la leapsa) m-am tot gandit citind-o pe cea cu '10 lucruri ce ma fac fericita', dar si pentru ca este cu 5; mult mai interesant de ales... 10 este foarte generos, iti permite o lafaiala plina de relaxare, in 5 trebuie sa te aduni si contragi ca fiinta si sa fii foarte atent ce lasi pe dinafara celor 5...

Cele 5 sunt clare, ordinea nu mi s-a asezat inca...

1. Concert Pink Floyd. Asta n-o sa se prea intample. Iar la concertul cu Waters din turneul de anul asta n-am mers pentru ca. Initial, cand erau bilete, Santiago era alaptat iar intarcarea era o poveste dintr-un viitor nedeslusit. Apoi cand poate ne-am fi hotarat si noi macar la o Budapesta, n-au mai fost bilete. Poate in 2012 in Australia? :D. Si poate "patim" ceva de felul asta...

2. Timp. Sa invat cumva sa am timp, sa mi-l fac, sa mi-l creez... sau poate sa-l caut undeva. Pentru orice, pentru nimic anume. Numai sa nu mai simt panica asta aproape zilnica, panica ce nu-mi da pace si-mi strica tot mai des starea de bine. Timp sa stau cu Santiago nesfarsit la un joc, nu sa-l intrerup ca eu am de facut ceva de neamanat prin casa, timp sa fac o ciorba fara sa alerg ca o gaina fara cap prin bucatarie (desi asta s-ar rezolva daca s-ar indeplini punctul 3 :D), timp sa scriu pe blog toate nescrisele, timp citesc si eu o carte [...] pana la timp sa mergem cu totii in fiecare weekend in alt loc, daca se poate de vineri pana luni :D si in vacante lungi, atat de lungi incat sa ne apuce dorul de mers la serviciu :)). Si apropos de serviciu, imi doresc enorm sa am timp, asta acum, in concediu. Cum va fi relatia mea cu timpul din toamna cand ma voi intoarce la munca, nici nu vreau sa ma gandesc.

3. Bucatareasa. Ei bine da, o bucatareasa mica si tacuta, care sa stea vesnic la mine in bucatarie si care sa faca tot ce nu am eu timp sa fac. Sau chef sa fac sau ce nu stiu cum sa fac. Daca se poate, sa si gandeasca cate putin in locul meu in materie de bucate. Desi nu am doua maini stangi (ba la multe lucruri ma pomenesc cu cate doua drepte), bucataria este spatiul din casa in care nu ma misc natural. Imi trebuie o zi sa ma gandesc ce sa gatesc, apoi inca una sa fac cumparaturi, inca una sa gatesc si abia apoi una ca sa mananc. Ok, toata asta se intampla si de la relatia mea cam deteriorata cu timpul, insa treaba cu gatitul nu e faza mea. Daca e cineva care cunoaste asa ceva, angajez!

4. Sa ma trezesc intr-o dimineata langa Tati si el sa-mi spuna: hai sa emigram din Romania! Si chiar daca nu am face-o pana la urma, macar sa putem visa impreuna la asta.

5. Casa pe pamant, plus curte. Daca e sa fie, sa fie aici in sud, unde sa-i creasca in spate un cires frate cu un visin. Si multe altele ce nu cresc acolo unde am eu pamant si unde ar fi atat de simplu sa construim ceva. Si unde n-o facem pentru ca de acolo sunt 500 de km pana la capitala unde (ni se pare ca) ne este rostul. Si in curtea careia Santiago sa stea afara nesfarsit, fara mine cu ceasul agatat de mana ca e ora de intrat in casa. Cu caini si pisici. Si cine s-o mai aciua.
LE: Casa poate fi si pe pamant... olandez sa zicem :d. A, si in Austria am vazut niste sate... E drept ca singura lor preocupare acolo parea sa fie taiatul viei la fel de lunga ca a vecinului, dar promit sa nu ma plang de detalii de astea.

btemplates

6 comments:

MoniQ spunea...

Casa pe pamant e vedeta incontestabila a dorintelor! Sa se dea cate una, sa ajunga la fiecare! :)
Frumoasa lista, dulce lectura, si eu imi doresc timp, sau mai degraba, minte limpede care sa-l gestioneze destept pe asta pe care inca il mai am. Si emigrare, desigur, exil mai bine, desi ma gandesc tot mai serios la un autoexil in interiorul acestei gratioase patrii.

Raluca spunea...

Abia astept peste 2-3 ani sa vin in vizita la tine la casa in Olanda sau in Austria! Si sa te laud pentru mancarurile facute de bucatareasa pe care ti-ai angajat-o acolo :))).

Meiiii, si eu iti trimisesem leapsa asta! :)))))

Monis spunea...

Facem clar intalnire de blogarite, primul proiect dupa ce vad casa :D. Aici sau unde o vrea ea sa fie. Numai sa fie.

Ralu am vazut, dar mai tarziu, iertata-mi fie graba cu care am postat. Imi ramasese in cap ce-i scrisesem MoniQ-i pe blog... Dar si daca nu te-am citat, tu stii ca eu te plac, da ? :*

Raluca spunea...

:))) evident, mi-ai aratat-o de destule ori :D
:-*

Maria spunea...

eu astept sa vin sa masor via din Austria. sa vad daca intr-adevar te conformezi obiceiului locului :-D

Monis spunea...

Maria, daca ajung acolo, promit sa ma conformez. Si va astept la masuratori. Si la vin! :-*

Trimiteți un comentariu